torsdag 10 mars 2011

for you my love, m ♥

utan din närhet vad vore jag?
skulle jag ens finnas kvar?
om vi blickar tillbaka lite fort,så ser man allt vi borde gjort.
det är då jag tänker varför gjorde jag så?
ja, det kanske jag skulle tänk på då.
jag känner saknaden innifrån
jag borde sakt dethär förut när du fånga mig
så jag säger det rakt ut jag älskar dig.
du får mig att le, ett leende av kvalite.
du ger mig en känsla ingen annan kunnat ge.
du har fått mig ur balans,
att nått så underbart fanns.
du gav mig en chans att visa kärleken i allt.
du får mig att förstå att livet är ingen lek
ska ta vara på det men det kommer svek.
men du har lärt mig att vara stark & kämpa på.
även om jag får problem stora som små.
älskling du har gjort mig så hel, & som jag sakt förut jag är din ägodel.
du ger mig hopp, kärlek och tro.
jag kommer ihåg när du stod där och log.
mina armar var runt dig & jag kände mig trygg och dina händer gled sakta över min rygg.
när dina ögon glimmar och dina läppar ler, får du mig att sakna saker som jag redan ser.
jag stannar alltid kvar oavsett vad som sker.
det finns ingen som du, du är den jag älskar nu, och kommer älska hela livet ut.
jag flyger fram när du håller i min hand och sätter hjärtat i brand.
jag har förstått nu att man kan faktiskt vara halvdann,ingen är perfekt men min kärlek har du väckt.
älskar dig högre än stjärnorna micke!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar