onsdag 10 november 2010

FRÅGESTUNDEN AVSLUTAT

FRÅGESTUNDEN AVSLUTAD, HÄR KOMMER SVAREN PÅ ERA FRÅGOR!!!!

vicky_16 sa...
Haha du ser annoorlunnda ut ;;;)
Det var länge sen jag såg dej:(


svar :hehe ja de va de !
vi får ses snart :)

oliver ;D sa...

jaa jag lovade att jag skulle slänga in en kommentar :D

Frågor

Vart bor du?

Hur gammal är du?

Har du pojkvän?

slänger in fler frågor om jag kommer på något mer ;) puss

svar till oliver: oliver.
jag bor i västerås
jag är 13, fjorton i februari
ja, jag har pojkvän ! ;)
ja gör de!
puss

 

 
Anonym sa...

jättefin blogg!
vad gör du helst under en helg?
vilka umgås du med?
hur kan du vara så "känd" i västerås?
vilka färger e dina favorit färger?

 

svar till anonym:

tack!

festar eller umgås med mina kompisar.

olika, dom jag trivs med.

jag anser inte att jag är känd i västerås, känner bara mycket folk.

svart, vitt & rosa


Oliver

jaha du bodde i v-ås

har du nån gång varit i Enköping? om inte, kika förbi nån dag ;D

Vart i v-ås bor du?

Hemma myskväll eller ute festa ? ;D

svar till oliver:
ja det har jag, längesen men jag har vart där!
jag bor mellan råby,vetterslund och vallby kan man säga :)
beror på hur seg man är. självklart är det kul att va med många och ha skoj och dricka men de oxå mysigt att ligga framför soffan och kolla på film.


Anonym sa...

har du alvedon hemma ??(A)
är anonym men du vet vem de är:D:D:D:D<3<3

 

svar till anonym: heh ja de har jag rikard(a)<3

Anonym sa...

vilka är dina favorit bloggare?:)


svar till anonym:

kenzas typ. brukar kolla många småbloggar oxå & bland annat kissies bara för skojs skull!

Anonym sa...

vad har hänt mellan dig omimmmi?
när förlorade du oskulden?
&med vem?
vilken skola går du på?

svar till anonym:
haha jag vet precis vem de e ba så du vet :)
jadu.. allt handlar väll om missförstånd & att vi inte litar på varandra längre kanke. Tar varandra förgivet helt enkelt.. Tråkigt men de är sanningen.
det anser jag inte är nått ni behöver veta faktiskt.
inte de heller.
nybyggeskolan

shulu sa...

är du oskuld?

svar till shulu:
nej det är jag inte.


vad tycker du om kissies ?
svar till idachanelhuppunen:
överdriven blogg, helt sjuk människa.


1.Har du ngn kille?
2. Hur länge har du bloggat?
3. hahha , vill du träffas snart?;)

svar till martiiinaaaa:
ja det har jag.
inte alls länge, några veckor.
klart jag vill :)


Anonym sa...

vem vill du helst ha sex med av alla artister/skådespelare om du fick välja frivilligt ? :)

svar till anonym:

haha har inte ens tänkt tanken, ingen aning faktiskt...

sanna sa...

vad är din högsta dröm?:)

svar till sanna:
gud vad svårt... inte en aning faktiskt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar