lördag 20 november 2010

"kan man knulla sig själv i röven om man är kille" haha aron

hej bloggen!
strike igår som sagt.. kom sist. fan!
efter det blev det taxi hem runt 12.
jag och aron la oss i soffan och kollade på idol som vi spelat in & vid 3 gick vi och la oss i min säng och kollade på film. vi somnade fem och vaknade 12 imorse av att hans mamma kom och väckte oss-.- hihi gulligt
vi åt frukost snabbt sen la vi oss i sängen och kollade på film igen tills 4 idag sen fixade vi oss och drog ner på stan till skybar.
alltså våra mammor va där ;)
hehe sen gick vi och hämtade hans bil och åkte hem. sen åkte han vidare till några polare och jag satt i soffan och åt ben & jerrys !!! mums
haha ni undrar säkert varför det står som det står på min rubrik. haha
jo det var så att jag sa att om man är kille borde man kunna knulla sig själv i rooompan. och då skrek aron det i bussen och ba alla kollade på mig... pinsamt :(
men men nu kommer aron snart och jag ska väll gå och föna håret nu
hare bäst. pusseeen

2 kommentarer: