lördag 23 april 2011

hej broew

Sitter här i Göteborg och har vart här i 2 dagar nu . Det har faktiskt varit jätteskoj här , massa trevligt folk och skönt väder hela tiden! Igår var det massor med folk här hemma hos våra kompisar vi är hos , det var superkul. Och idag har jag & aron vart ute och åkt med bilen till olika bad ställen och kollat , verkligen jätte fint! Och sen hämtade vi upp våra kära mammor och åkte till en grekisk restaurang och åt , god mat och fint väder kan det bli bättre ? Hittills har det verkligen varit 2 toppen dagar och de blir inte sämre heller kan jag säga! Imorgon ska vi åka ut och ta det första doppet i vattnet , vill inte ens tänka tanken på hur kallt det kommer att vara , brrr! Efter doppet måste vi ju unna oss själva med att gå på Liseberg , det måste man ju när man är i Göteborg? Haha , glömde säga en sak också , idag köpte jag min efterlängtade onepiece , eller fick en av mamma i påskägg, Hihi älskar henne mest i hela världen !rosa är den ifall ni undrar, kommer bild sen när jag kommer hem ! Nej nu är klockan typ mer än 02.00 så måste sova nu , lång dag imorgon vettni! Sov sött mina bloggläsare för det ska iaf jag göra + att jag saknar dig älskling mest av allt Micke , puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar