torsdag 7 april 2011

Vårkänslooor

måste bara säga att det var ett underbart väder idag, klockan är liksom kvart över 7 och sitter på balkonen med linne ! helt otroligt.
men imorgon åker jag till UM iallfall och sätter in min p-stav.
hoppas bara jag inte får något problem.
imorgon kl.10 har jag tid där, sen drar jag till skolan & har några lektioner.
Efter skolan måste jag hem och packa, för jag och micke och mamsen åker till Uppsala och hälsar på mammas kille till på lördag, för då stannar mamma kvar där och jag o micke tar bussen hem.
sen på lördagskvällen har jag inte planerat nå annat än att jag ska sova med micke, fast de hinner jag nog planera senare!
nu sitter jag iallfall och färgar håret, har ju köpt ljust löshår.hihi
nej nu ska jag tvätta ur färgen, bloggar snart igen,

1 kommentar: