söndag 10 april 2011

helgen

i fredags åkte jag och micke till uppsala med min mamma som sakt.
vi åt tacos och hade det jättetrevligt!
jag och micke tog bussen hem igår(lördag) och vi smusslade in max på bussen och satt och tjockade oss.
jag var skit trött eftersom vi gick och la oss 6 i lördags morse så jag somnade på micke hela vägen till västerås.
när vi kom hem drog micke hem till sig och jag till mig, träffade chanel, lina och johanna en snabbis och tog en cigg sen gick vi hem till mig och satt och pratade lite skit på min balkong. Efter det fixade jag mig och drog på Martina Petrinis fest, jättekul det med men drog hem 12 för hade bestämt med micke att han skulle sova här.
vigge och johan kom också hit och vi gjorde kyckling och currysås och ris och käkade lite, hihi
dom drog väll runt halv 2 nångång.
nu är det iallafall söndag.. buhu.
ska snart ta och göra köttfärssås och spagetti tills mamma kommer hem sen blir det väll äta och kolla på film.
bilder kommer senare ikväll på helgen.
imorgon blir det tillbaka till min underbara klass,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar