måndag 11 april 2011

my head is dead

ja ni ser vad det står.
igår sov jag hos mimmi, eller sov(??)
vid 01.00 cyklade vi till stan för att vi skulle äta donken men det stängde 1 och vi kom dit 20 över så det var kört. men vi hade bestämt oss för donken så då är det ingen ändring på det. vi cyklade till Erikslund och kom dit vid 2. vi köpte oss varsin chees och satt där ett bra tag. Han som jobbade där gick förbi oss då frågade jag han om han kunde bjuda oss på varsin bulle, han ba visst, haha shit vad gulligt :)
vi satt där och åt våran bulle till 4 på morgonen innan vi tog oss hem till mimmi. vi hade verkligen ingenting att göra hemma hos mimmi och båda var skit trötta. vi klarade inte att vara vakna hela natten, vi somnade 5.
men det var tur det för nu vill inte mina ögon vara vakna, dom åker igen hela tiden... skit segt!
inte värt det asså, fast riktigt kul hade vi.
efter skolan drar jag iallafall ner på stan och fikar med syster, om jag orkar, hoho..
bloggar mer snart. puss
saknar dig min ängel, <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar