torsdag 10 februari 2011

- folk glömmer inte bort dig, utan glömmer att minnas dig

- jag kan förklara mina känslor för dig med bara ett finger.

- Du kan kalla mig vad du vill, men tro mig jag vet redan vem jag är.

- Misstolkningar - gör livet lite roligare

- Gjorde det ont när du föll från himlen?
ja jag ser det, för ditt ansikte är helt förstört.

- Jag såg dig, jag ville ha dig, jag fick dig, jag tyckte om dig, jag älskade dig, jag förlorade dig, jag saknar dig.

- Döm mig inte efter rykten, lär känna mig och bilda din egna uppfattning.

- Vi tänker sällan på det vi har, men ofta på det vi inte har.

- vill du inte ha mig som jag är, så är det inte mig du vill ha.

- Ett litet ord kan såra ett helt liv.

- Om du ska hata mig, hata mig för den jag är, inte för den du tror jag är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar