torsdag 17 februari 2011

tre dagar kvar nu sen...

slutade 1 idag så drog ner på stan & träffade carro och ida.
gick runt lite, sen köpte jag ny navelpiercing och solade på gladaoxen, härligt!
nu har jag blivit brun igen, chill
tre dagar kvar nu sen ....fyller jag år!
och nu ska jag baka cheesecake ! mums
har aldrig gjort det förut så vet inte hur det blir, men det blir säkert bra :)
såhär är mina dagar planerade fram till söndag

fredag: samling på skolan 08.15, bussen avgår då oxå. sen bär det av till gustavsvik med skolan, haha galet kul! är där hela dagen sen ska jag träffa micke och sover nog hemma hos han tror jag vi sa, mysis

lördag: ingenting planerat, vaknar väll upp med micke och sen kommer mammas kille hit och vi ska äta tacos och fira mig lite, sover hemma på lördag för fyller ju år på söndag.

söndag: vaknar upp hemma brevid micke, städar lite, plockar fram allt fika och sånt, sen kommer väll min släkt hit & dom får träffa micke nu oxå för micke stannar, hhihi gullig
öppnar väll lite paketisar och sånt, alltid kul ;)
sen kommer väll bilderna på presenterna, and the day are done :)
Klassisk cheesecake
cheesecake, mumsigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar