onsdag 16 februari 2011

Jag sitter på mitt rum allt jag tänker på e
det som hände mig idag känns som allting var mitt fel
Sett problem ett tag men inte meningen
att du ska dra här ifrån mig för evigt
allt vi haft det vi skapat från grunden
försvann på sekunden & jag gråter på rummet
vill att du ska förstå mig
jag kommer aldrig sluta älska dig, förlåt mig
du kommer alltid va min skatt
står alltid vid din sida förlåt för allt jag sagt
menar inget illa hoppas att du fattar det
Har varit elak mot dig o jag sabbade
känns det som att jag vill ta nya tag
för jag har aldrig brytt mig, det blir bättre snart har något sagt inuti mig
men när jag tänker efter har jag varit elak hela tiden
de är knas jag vill bara va glad
men när jag lyfter min läppar drar något mig tillbaks
dit jag var efter du lämna mig
ag saknar dig oerhört
se på allt jag förstört, kan nån rädda mig
för allt går under bara för jag klanta mig
Jag blundade så länge att jag slutade se
Var vi var på väg, vi måste fixa till det
Jag älskar dig förstår du vad jag menar
utan dig skulle jag inte leva
jag älskar dig min underbara syster
Jag finns för dig du vet vad jag tycker.
Men står på mina knän och ber om att få ändra mig
jag finns alltid för dig ända till jag inte andas
du är den som jag vänder mig till
om något går åt helvete finns du där visst
jag älskar dig men svårt att visa kärlek
till en som befinner sig på en annan sida
har alltid tagit dig som en i familjen
har älskat dig så endå sen jag var liten.
tack till dig för att du alltid stötta mig
när jag mådde dåligt va det alltid du som trösta mig
nu ska jag stötta dig jag tackar dig.
jag kommer älska dig till mitt sista andetag
jag står på mina knän och ber om förlåt
Jag vill träffa dig, vill se dig vill inte göra nåt annat
jag vet att du tänker och jag tänker på det samma
minns du den gången då vi pratade om saker, om hatet
men kärleken tog övertag i pratet
minnen kommer och går men dom med dig dom stannar för gott
tänker på allt, vänder på kärlek, tänker på dig framför allt
att, se dig gå iväg det sårar mig djupt
du sa saker till mig baby fan du lovade mig ju
vi satt där du sa "jag vill klara mig själv"
nu sitter jag här utan dig och saknar igen
jag vill ha dig här, vill se på dig, vill le med dig vill älska dig
drömmar dom finns alltid kvar dom kommer aldrig lämna dig
ah, jag kommer alltid älska dig
vad som än händer
jag ber om ursäkt för saker jag sagt
när vi tjafsat vare sig det varit dag eller natt
så hatar jag att, tjafsa med dig
för du vet att vi kan prata om allt.
du vet att du är min kärlek i livet
om du inte tror mig, fan, jag svär på familjen.
jag kommer alltid vara samma person
jag diggar dig, älskar ditt skratt och är glad att du finns i mitt liv
för de är underbart, att dela allt med dig
du är framtid, baby du är vännen i mitt liv
och vill att allt ska bli bra igen, för du vet jag älskar dig än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar