onsdag 23 februari 2011

svar på frågestunden !

Ellengöthlin sa...
bråkar du och mammi :( ?
vilka sporter har du gått i?
vilka är dina bästavänner?
sofia sa...

gjorde de ont att pierca sig i ögonbrynet?:)

thildeström sa...

vilken affär handlar du mest kläder + favorit affär ?
favorit färg?
favorit årstid & varför?
:)

svar: jag handlar nog mest av mina kläder på gina. och min favorit affär blir nog gina det oxå !

svart gillar jag mycket!

sommar defenitivt! kan va ute sent på kvällarna utan att frysa ihjäl, kan klä sig lättklädd och allt är så mycket lättare!

 
Anonym sa...

när förlorade du oskulden? och till vem?
svar: jag förlorade nog oskulden sommaren 2010 någongång, och vem är hemligt, sorry ;)
Anonym sa...

är det skönt att ha sex?
har du och micke sex ofta? isf hur ofta?

svar: ehm , förstår inte vart du vill komma men, varför tror du man har sex? vi har det när vi känner för det. hehe?

 

Anonym sa...

vilka bloggar läser du?:)
favvo affär?:)
vad är det galnaste du gjort?:)

svar: jag brukar läsa kissies, kenzas, dessies, fokis, och lite småbloggar :)

gina helt klart!

svår fråga, vet inte direkt, klurar på den ett tag sen blir det kanske ett inlägg om det!


andreasynnes sa...

vilka är dina bästavänner ?
varför är jag så bäst ;)?

svar: jag svarade på den frågan däruppe,

för att du vill vara bättre än mig helt enkelt... <3

Anonym sa...

har du provat rökt nån gång?
bor du med din mamma eller pappa?

svar: självklart har jag provat rökt, det har dom flesta, nyfiken som jag är ;)

jag bor med min mamma hela tiden :)

 

chanel sa...

vilka är dina närmaste vänner?
vilka trivs du bäst att umgås med ?
tror du vi kommer va vänner om typ 5 år ?:D

svar: svaret finns däruppe :)

jag vet inte direkt, umgås med dom som är snälla, roliga och inte falska, inge bestämda vänner :)

haha det vet man aldrig :) allt kan hända, men det hoppas jag :)

Anonym sa...

Vilken skola går du på??
Har du nån gång haft shorts mitt i vintern?
Haha kom inte på nått :P

svar: jag går på nybyggeskolan,

haha ja det tror jag, va på min fjortistid när jag skulle på disco, skämmigt skämmigt...

Anonym sa...

vad har du för bh storlek?
hatar du mimmi ?
hur lång e du?
svar: det beror på vilken bh det är, oftast brukar jag köpa 70 c, men det kan växla mellan 80 b, till 75 c.
nej absolut inte, vi har någon slagt hat kärlek tror jag, eftersom vi är som systrar och har känt varandra sen vi var små spädbarn.
jag e 1.71 cm lång.

hoppas ni fick svar på det ni ville, annars är det bara att säga till ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar