onsdag 16 februari 2011

one day, one laugh !

var på möte imorse, började 8 och slutade 10. va tillbaka på skolan vid 11. har bara en lektion sen slutar jag klockan halv 1. blir stan efter :)
måste bara berätta vad som hände idag i matsalen !
jag,fabbe,davve, och nån mer sitter och äter macka.
davve börjar smula sönder mackan och lägger allt i glaset, när vi skulle gå hade mackan i glaset smält och jag la ner min ost i samma glas, det såg skit vidrigt ut.
vi reste oss upp och börja gå mot vårat arbetslag, då skriker läraren på oss att vi ska plocka undan, och vi börja springa och hon sprang efter, haha
sen tog dom oss vid vårat arbetslag och dom ba nu är ni portade från matsalen och skällde ut oss och berätta att dom skulle ringa hem, men så klart spelade jag snäll så jag slipper hem ringnin, haha grym ä jag
aja måste sluta nu. bloggar mer senare
xoxo

1 kommentar: