tisdag 18 januari 2011

17.23 & kom precis hem från stan !

hellu bloggisar
har inte hänt så mycket idag faktiskt, men det gör inte så mycket faktiskt.
åkte ner på stan en sväng, först drog jag till gränden och träffade syster och jossa.
efter det träffade jag andrea och chanel och vi gick runt lite och kikade lite i affärer och sånt.
får in pengar imorgon, wihuuee! :D
snackade lite med älskling nyss, när jag satt på bussen.
han hade lite ont i huve och så, jag med faktiskt, men han skulle iaf sova lite sen får vi se om vi träffas eller inte :)

har nästan verkligen bestämt mig oxå för att färga håret röd /brunt, det är liksom nånting jag har funderat på länge men har aldrig vågat prova, men nu jävlar ska jag prova!
det är ju bara att färga svart igen om det skulle skita sig totalt, hoho
typ sånhär färg,
tycker det är riktigt fint !
/ c

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar