tisdag 4 januari 2011

VAD VILL NI ATT JAG SKA BLOGGA OM PÅ MIN BLOGG?

vad vill ni läsa om på min blogg?
vad vill ni att jag ska göra?
videoinlägg?
dagens sötnos?
outfit?
frågestunder?
dagens låt?


just nu:
sitter på balkongen med syster, johan & mamma.
imorgon blir det eskilstuna som sagt.
bloggar väll därifrån eller nått.
sen är det idrottsgalan på fredag som jag är nominerad till.
plus att jag inte kommer att kunna träffa älskling fören på fredag också..
:(
saknish dig älskling.
nu måste jag sluta.
hörsss :*

14 kommentarer:

  1. videoinlägg och dagens sötnos och outfit :)

    SvaraRadera
  2. ska börja med dagens sötnos, och outfit.
    slänger in något videoinlägg nån gång här framöver oxå.
    tack för era kommentarer ! :)<3

    SvaraRadera
  3. dagens låt kan jag oxå börja med!

    SvaraRadera
  4. dagens låt tycker jag :) / din baby<3

    SvaraRadera
  5. bara för att du älskar mina låtar, iknow <333333333333333333333

    SvaraRadera
  6. jag tycker nog det är roligast att läsa vad du har gjort på dagen och i bland göra lite hiss och diss också :)

    SvaraRadera
  7. dagens sötnos:)

    mke roligare;)

    SvaraRadera
  8. är du nominerad till idrottsgalan, fan vad häftigt? :D<3

    SvaraRadera
  9. haahahahhaa jag vill se ett vidioinlägg,hahahah hoppas du kan va seriös också hahaha

    SvaraRadera
  10. fanny, ja de ganska häftigt:D
    hassan, de vill jag oxå :D:D:D fast alla vet ju att jag inte kan va serii

    SvaraRadera