onsdag 5 januari 2011

Från hjärtat- highwon.
riktigt bra låt !


just nu:
kom nyss ur duschen och ska bara fixa mig nu sen åker jag mamma & hennes kille till eskilstuna till sari, janne & viktor.
skit kul ska de bli!
har saknat dom jättemycket.
dom har vart som en andra familj för mig/oss.
jag har bott där på sommarlovet i 2 veckor, vi har vart i finland,spaninen,turkiet med dom också.
vi har liksom gjort allting tillsammans, och vi älskar varandra som en familj :D
kommer hem imorgon, tar nog bilder därifrån så dom kommer nog upp imorgon kväll eller nått.
kommer sakna er alla här på bloggisen, men en dag klarar jag nog mig!
hihi, love/ c

4 kommentarer:

  1. haha för den har du ju inte fått från peters spotify lista? ;)

    SvaraRadera
  2. och jag förstår inte att du tror allt är om peter hela tiden
    det är liksom en låt som masser med folk lyssnar på just nu.
    satt och lyssnade på elins lista och då kom den upp och då sparade jag den, och det skulle endå vart skit samma vart den kommer ifrån?
    liksom peter äger inte den låten.
    haha...

    SvaraRadera
  3. haha de va inte alls peter som skrev de där men okej.
    men varför hade du den itne innan du hade lyssnat på hans i sånna fall?

    SvaraRadera