lördag 1 januari 2011

BÄSTA NYÅRET NÅNSIN! ♥

ja fyfan vilket grymt nyår!
dagen började med att jag drog hem till syster, hjälpte henne att fixa sig och lite sådär.
sen drog jag hem till mig vid typ 6 och hann bara platta håret innan mimmi kom.
hon hjälpte mig att fixa i ordning här hemma, innan alla andra skulle komma.
vid 7 kom mange, hans tjej jennifer, micke, hit och vi chillade lite innan jag, micke, vigge, mange & jennifer drog ner på stan och skulle käka. tror ni inte det blev donken eller?-.-
haha, vid 9 åkte vi hem till mig och mötte upp peter, mimmi & johan sen drog vi till mig igen.
vilket drag alltså!
ska inte gå in på detaljer med det var den sjukaste nyårsafton i hela mitt liv.
så jävla roligt!!
vi va hos mig till typ 12 sen gick vi ner på stan, träffade fabbe, jonte, andrea, lydia, amanda och samantha.
stod och snacka med dom iallfall en halv timme sen drog vi te donken igen :D
klockan va nästan 3 så vi tog bussen hem, iallfall jag mimmi och peter. men micke, johan, vigge, mange & jennifer gick hem :o
haha sen drog alla hem till mig igen efter, tror jag inte somnade förren 7 imorse.
helt sjukt underbar dag, tack, mimmi, peter, micke, mange, jennifer, vigge, johan !
jag älskar er  ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar