söndag 16 januari 2011

SORRY....

förlåt förlåt för dålig uppdatering.
drog te stockholm i lördags morse, tåget gick 10.
& har inte haft någon data på hela helgen.
åkte iallfall till stockholm på lördagen som sagt och träffade lotta.
min gudmor.
vi gick först till donken sen till hur många affärer som helst.
lägger upp alla kläder jag har handlat sen imorgon eller någon dag här framöver.
när klockan blev typ 4 gick vi hem till henne, gjorde chips och dipp och satte oss framför tvn.
senare på kvällen drog vi till nån thai resturang och käkade, man satt i små hus typ och masser med blinkande saker på väggarna. Galet coolt! :D
sov där gjorde jag oxå, så imorse (söndag) så gjorde vi frukost sen gick vi ut på stan igen och fortsatte shoppa,
har haft så underbart kul där i stockholm, men har förståss saknat min pojkvän mest av allt... :(
men nu är jag iallfall hemma igen och det är måndag imorgon, vilket betyder skola. buhu...
efter skolan drar jag iallfall hem till älskling.
och en sak till som jag har glömt att berätta :D
det är att vi ska åka till sälen här i februari jag & micke.
galet mysigt, hihi <3
nu ska jag iallfall kolla när jag börjar imorgon så jag åtminstånde vet det.
hihi
puss på er sötnosar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar