söndag 2 januari 2011

Michael Hietaharju

vill börja med att säga till dig att du är världens bästa pojkvän!
du är allt jag nånsin önskat mig.
stunderna med dig är dom mest underbara i mitt liv.
lika glad som jag är när vi ses lika ledsen blir jag när vi lämnar varandra.
du är mitt allt, hela min värld!
så glad att just jag fick dig, du skulle bara veta...
släpper dig aldrig.
mitt hjärta dunkar för dig älskling.
ingen annan kan få mig så lycklig som du får mig.
har gjort ett misstag att lämna dig, men jag lämnar dig aldrig, aldrig igen!
du har mitt löfte älskling.
vi har vart tillsammans i två underbara veckor idag,
och jag hoppas att det blir så många mer.
du får mig till den lyckligaste tjejen i världen.
jag skulle vilja ge dig allt, om jag bara kunde.
vi blev tillsammans den 21/12.
du var den bästa julklappen jag kunnat få.
min underbara pojkvän, jag älskar dig otroligt mycket!
michael hietaharju, mitt allt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar