torsdag 20 januari 2011

går dagen & dagen idag

igår

sov hos syster
skola
hem med mimmi
åkte ner på stan med mimmi
hong kong
massa affärer
köpte kläder
glömde min gina kasse inne på donken (y)
åkte hem
bytte om
drog till centrum
köpte pizza
drog till syster
kollade film
sooov där

idag

har matte just nu och sitter md fabbe.
idag efter skolan åker jag nog ner på stan och handlar lite kläder med mamma, sen blir det solning på glada efter.
vet inte vad som händer sen faktiskt.
men de bloggar jag om ikv

och en sak till !!!
bilderna från stockholm kommer ikväll oxå
jag har ju lovat er !

lite av det jag köpte igår

trosor
19 kr på gina
vafan ingenting ju :D?
och rosa & orange

mörkblå jeans
gina
199:-
bilderna snodde jag från mimmi

2 kommentarer:

  1. gjorde de ont att ta hål i tungan ?
    grym blogg ! :)

    SvaraRadera
  2. nej, absolut inte ont.
    men efteråt kändes det lite konstigt att ha nånting i munnen.
    som en karamell på tungan liksom, men nu kan jag inte leva utan den :D
    haha, hoppas du fick svar på din fråga,
    och fortsätt kommentera!

    SvaraRadera