onsdag 26 januari 2011

M

jag älskar dig, vad som än händer.
glöm aldrig det.
du är mitt liv, hela min värld.
har den lyckan att ha dig som pojkvän.
den kärleken du ger mig kan ingen göra bättre.
du är så underbar honey.
mitt liv utan dig skulle inte funka så bra som det gör idag.
du lyser upp mina dagar.
helt otroligt hur en människa kan förändra ens liv, på ett så bra sätt som du gör.
du gör mig till en glad och lycklig person.
mitt liv blev helt annorlunda sen du kom.
innan gick bara dagarna och allt var bara ett 'vanligt' liv.
nu är det skillnad.
nu lever jag dagarna som om dom vare mina sista.
du har gjort så jag insett vad livet kan ge.
livet går ut på kärlek.
anser jag iallfall.
allt blir så underbart, vad man än gör.
att ha en där som man kan ge ens kärlek till & få kärlek tillbaka.
helt otroligt.
ett leende på läpparna för att få ha dig här hos mig.
lika ledsen blir jag när du går.
skulle vilja ge dig hela världen.
det är du verkligen värd.
för en sån pojkvän som du har vart mot mig, har ingen annan varit.
du är hela min kärlek, mitt hjärta och hela mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar